Blackmode SC

Koszyk 0 zł

Twój koszyk jest pusty

Płatności i dostawa

Płatności i dostawa

Strona główna Płatności i dostawa

Płatności

1. Sklep Blackmode.pl honoruje następujące sposoby płatności za złożone zamówienie:

a) szybki przelew internetowy (Przelewy24.pl),

b) tradycyjny  przelew na konto bankowe,

W tym przypadku prosimy o wpłatę na konto o numerze:

33105011421000009234710789  ING Bank Śląski
Prosimy o wpisanie numeru zamówienia w tytule przelewu;

c) płatność przy odbiorze (Za pobraniem).

2.W przypadku wybrania jako metody płatności za towar: szybkiego przelewu internetowego lub tradycyjnego przelewu na konto bankowe, brak wpłaty w terminie 7 dni roboczych skutkuje anulowaniem zamówienia.

3.Wszelkie koszty transakcji finansowych ponosi Klient.

 Dostawa

1.Koszty dostawy na terenie Polski pokrywa Sklep.

2.Czas realizacji zamówienia, w przypadku towarów dostępnych w magazynie w momencie składania zamówienia, wynosi maksymalnie 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Klienta.

3.Sklep dołoży wszelkich starań, aby zamówienie zostało skompletowane i nadane w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od dnia złożenia przez Klienta zamówienia.

4.Sklep dostarcza zamówione towary za pośrednictwem kuriera na wskazany przez Klienta adres dostawy. 

5.W przypadku dostawy poza granicę Polski, koszty dostawy zgodne z cennikiem kuriera/Poczty Polskiej pokrywa kupujący. Koszty wysyłki poza granice RP są uzależnione od miejsca przeznaczenia oraz od wagi przesyłki. W celu ustalenia kosztów dostawy towaru poza granicę Polski należy skontaktować się ze Sklepem pod adresem emeilowym adres: sklep@blackmode.pl.

6.W przypadku, gdy przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien żądać od przewoźnika niezwłocznego, protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, Klient powinien niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki, zgłosić przewoźnikowi żądanie ustalenia stanu przesyłki.

7. Status nadanej przesyłki można śledzić na stronie internetowej firmy kurierskiej wpisując numer listu przewozowego otrzymanego od sprzedającego.